Konya’nın Meram İlçesi’nde 7 kişinin öldürüldüğü saldırıya Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’dan tepki geldi.
Altay, yaptığı açıklamada, “Meram ilçemizde bir eve düzenlenen silahlı saldırıda 7 hemşehrimizi kaybettik. Acımız büyük. Bilgi kirliliği ile olayı Kürt/Türk çatışması gibi gösterenlere pirim vermeyiz. 7 canın acısını tüm şehir yaşıyoruz. Allah rahmet etsin” ifadelerini kullandı.
