Ekoabori

Diyarbakır’da yeni koronavirüs vakası

Diyarbakır’ın merkez Bağlar İlçesi’nde bir kadında koronavirüs çıktı.

Diyarbakır’ın merkez Bağlar İlçesi’nde bir kadında koronavirüs çıktı.

Alınan bilgiye göre Cemiloğlu Caddesi’nde oturan bir kadının fenalaşması üzerine eve ambulans çağrıldı. Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan kadına yapılan Covid-19 testi pozitif çıkarken, ailesi karantina altına alındı. Söz konusu kadının ikamet ettiği  katlı binanın da karantina altına alınacağı, giriş çıkışların kontrollü yapılacağı bildirildi.

Ekoabori