Diyarbakır Valisi Ali İhsan Su, kentte şiddetli yağışın gece yarısına kadar devam edeceği konusunda vatandaşları uyardı.
Vali Su, sosyal hesaplarından yaptığı paylaşımda vatandaşların tedbirli olmasını isteyerek, “Değerli hemşerilerimiz kuvvetli yağış ilimizde de etkisini sürdürmekte olup Valiliğimiz, tüm belediyelerimiz ve diğer kuruluşlarımızla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu gece saat 24.00 e kadar da yağışın aynı şiddetle süreceği beklendiğinden dikkatli olmaya lütfen devam edelim” dedi.
