Diyarbakır’ın Bismil İlçe Belediye Başkanı iken görevden alınarak yerine kayyum atanan Orhan Ayaz, DEM Parti’den aday adaylık başvurusunu yaptı.
Orhan Ayaz, konuyla ilgili sosyal hesaplarından yaptığı paylaşımda, “Halkımızın gasp edilen iradesini yeniden halkımıza teslim etmek için #Bismil Belediye Eşbaşkanlığına aday adaylığı başvurusunda bulundum. Bu süreçte birinden değerli aday adayı arkadaşlarıma da başarılar dilerim. Serkeftin Ya Mê Yê #DEMParti” ifadelerini kullandı.
