Ardahan’da il genelinde artış gösteren şap hastalığı nedeniyle hayvan pazarları ile tüm köy ve mahalleler karantinaya alındı.
Ardahan Valiliği, çok hızlı bir şekilde yayılma özelliği gösteren şap hastalığı ve İran kaynaklı yeni tip SAT-2 virüsünün yayılımının azaltılması amacıyla, il genelinde tüm köyler ve mahallelerin karantinaya alındığını duyurdu. Valilikten yapılan yazılı açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“İlimizde de görülen ve çok hızlı bir şekilde yayılma özelliği gösteren şap hastalığı ve İran kaynaklı yeni tip SAT-2 virüsünün yayılımının azaltılması amacıyla il genelindeki tüm köyler ve mahallelerimiz karantinaya alınmıştır”.
