Diyarbakır Barosu seçimlerinde başkanlığa yeniden Nahit Eren seçildi. Seçimlerde Eren, 769 oy, Muhlis Oğurgül 605, Cengiz Baysal ise 29 oy aldı. Nahit Eren, seçim sonuçları açıklandıktan sonra en yakın rakibi Muhlis Oğurgül ile birlikte açıklama yaparak, “Bugün hepimiz kazandık. Kimse kaybetmedi. Bugün Diyarbakır Barosu kazandı. Baromuz hukukun üstünlüğünü savunmak için mücadele etti. Yeri geldi barodaki arkadaşımız tutuklandı, hapsedildi, katledildi. Ama yolundan hiç vazgeçmedi. Bundan dolayı bu baroda kaybeden kimse yoktur. Hep birlikte kazandık. Bugün kaybedeni olmayan bir seçimde bütün arkadaşlarımın sorumluluk almasını istiyorum. Bu kentin tarihi ve kültürel ruhundan aldığımız mücadele ruhundan vazgeçmeyeceğiz. Yapılan seçimin Diyarbakır ve Kürt halkına hayırlı olsun diyorum” dedi.
